[mention]Gentianopsis[/mention] Jak jste na tom? Kdyby nezabralo, zkuste prosím postupně tyto kroky, po každém kroku otestujte. Další krok provádějte, až když se vám vada znovu projeví:
1) Ve Chrome vypnout hardwarovou akceleraci:
Tři tečky vpravo nahoře / Nastavení / Systém / V případě dostupnosti použít hardwarovou akceleraci - Vypnout přepínač / Restartovat
2) V nastavení Duolinga vypnout všechny blbovinky:
Avatar vpravo nahoře / Nastavení / Účet (přímý odkaz: https://www.duolingo.com/settings/account)
Zde vypnout Zvukové efekty, Animace, Motivační zprávy - a ULOŽIT ZMĚNY. Pozor, po odhlášení se tato nastavení vrátí zpět, takže testujte po čerstvém uložení změn.
3) Zkontrolovat, jaká máte nainstalovaná Rozšíření Chrome, případně je pokusně odebrat:
Tři tečky vpravo nahoře / Další nástroje / Rozšíření - a odeberte všechna, která nepotřebujete, nejlépe úplně všechna, můžete je kdykoliv znovu přidat, pro tento účel si poznamenejte jejich názvy. Restartovat Chrome.
4) Kompletní smazání cache prohlížeče jste již prováděla, jestli takto, není nutné dělat znovu (Je to protivné, ovlivní to všechny weby).
Tři tečky vpravo nahoře / Další nástroje / Vymazat údaje o prohlížení / Rozšířená nastavení / Od počátku věků - zaškrtnout:
- Historie procházení
- Historie stahování
- Soubory cookie a jiná data webů
- Obrázky a soubory v mezipaměni
- Automatické vyplňování formulářů
A klik na Vymazat data. Restartovat Chrome.
5) Obnovit nastavení Chrome na původní výchozí hodnoty.
Tři tečky vpravo nahoře / Nastavení / Resetovat a vyčistit / Obnovit nastavení na původní výchozí hodnoty / Resetovat nastavení . Restartovat Chrome.
6) Na https://www.google.com/chrome/ Stáhnout Chrome instalátor, odinstalovat Chrome, restartovat PC, pomocí připraveného instalátoru znovu nainstalovat Chrome.
Jestli zabere (věřím že ano, zejména, jestli ve Firefoxu problém nenastal), prozraďte prosím ostatním uživatelům, který krok zabral.