Dear anyone,
Your duolingo forum registration isn't automaticaly transferred to duome forum so in order to join duome forums you need to register with your existing or any other username and email; in any case it's advised that you choose a new password for the forum.
~ Duome Team

Vos contributions sur le forum français

Moderators: MoniqueMaRie, dakanga

User avatar
SweNedGuy
Belgium

Vos contributions sur le forum français

Post by SweNedGuy »

Speaking :netherlands: :fr: :uk: :es: Learning :de:(B2-) :it:(B1) Image :sweden: :portugal: Image (A)

User avatar
Dana_Dany Danuta
Poland

Re: Vos contributions sur le forum français

Post by Dana_Dany Danuta »

Salut, @SweNedGuy!

Merci, c'est une si petite contribution, mais j'aime le faire et j'en profite! 🙂

Native language: 🇵🇱 Duolingo levels

Be smart and write poems. :D

User avatar
MoniqueMaRie
Germany

Re: Vos contributions sur le forum français

Post by MoniqueMaRie »

Actuellement, j'essaie de faire plus de choses dans le forum De-Fr. Pour la grammaire avancée, il est agréable pour moi de l'envisager à partir de ma langue natale.

Native :de: / using :uk: / learning :fr: :cn: :it: / once learnt Image / trying to understand at least a bit :poland:

User avatar
Basler Biker
Switzerland

Re: Vos contributions sur le forum français

Post by Basler Biker »

MoniqueMaRie wrote: Fri Jul 14, 2023 11:27 am

Actuellement, j'essaie de faire plus de choses dans le forum De-Fr. Pour la grammaire avancée, il est agréable pour moi de l'envisager à partir de ma langue natale.

plus de choses => (EN: "more, of something mentioned before") => se dit aussi en FR: "d'avantage"

J'avais promis d'aider d'avantage les SDF, p.ex. en offrant une chambre et un repas.
J'essaie de contribuer d'avantage au forum ... mais il me manque le temps.


BB - Basler Biker - Positivity and constructiveness will prevail
Native :belgium: :netherlands: / fluent :fr: :de: :uk: / learning :sweden: / fan of :switzerland: (bs/bl)

Post Reply

Return to “Archives de Duolingo”