Dear anyone,
Your duolingo forum registration isn't automaticaly transferred to duome forum so in order to join duome forums you need to register with your existing or any other username and email; in any case it's advised that you choose a new password for the forum.
~ Duome Team

Benvinguda als catalanoparlants!

User avatar
MatOzone
Catalonia

Benvinguda als catalanoparlants!

Post by MatOzone »

Si estás aprendiendo catalán desde el español, es mejor usar Catalán desde el español

Aquesta secció pot servir per parlar "de tot una mica" en català, i també, potser, per debatre sobre els diferents dialectes i sobre el que és admisible i el que no... més o menys! :D

Em va costar bastant adaptar-me al dialecte local del català occidental que es parla al poble on visc...

"Empic arribos, me trec los quets i ampèsso a cunyà" equival a "Tot just arribis, em trec les bambes -sabatilles esportives- i començo a cuinar"

I fully support 🇺🇦!

NATIVE: ImageㅤAlso: Image Image Image ... and some others... Duolingo Course Data.

spasqu
Catalonia

Re: Benvinguda als catalanoparlants!

Post by spasqu »

Vull agrair aquest espai on els catalans podem ser reconeguts com a tals. :D

Ara bé (i això no és responsabilitat d'aquest espai, evidentment), el fet que a Duolingo no hi hagi cap llengua que es pugui aprendre des del català limitarà probablement l'atractiu del fòrum. :cry:

User avatar
MatOzone
Catalonia

Re: Benvinguda als catalanoparlants!

Post by MatOzone »

spasqu wrote: Fri Apr 01, 2022 3:13 pm

Vull agrair aquest espai on els catalans podem ser reconeguts com a tals. :D

Ara bé (i això no és responsabilitat d'aquest espai, evidentment), el fet que a Duolingo no hi hagi cap llengua que es pugui aprendre des del català limitarà probablement l'atractiu del fòrum. :cry:

Sí, és trist que no hi hagi cap curs des del català! Fa molts anys vaig proposar l'aranès (al Duolingo).

Però no vaig ser capaç de trobar col·laboradors (llavors no es cobrava) i tampoc Duolingo va fer cap esforç.

Però bé, què hi farem!

De moment tenim el nostre raconet per aquí, i podem triar com a bandera les quatre barres :D

I fully support 🇺🇦!

NATIVE: ImageㅤAlso: Image Image Image ... and some others... Duolingo Course Data.

Post Reply

Return to “Parlo català”