Jeg likte ikke foraene på Duolingo. Kanskje skal jeg like dem bedre her på Duome. Jeg hatet nedstemmene. Hva synes du?
Jeg bruker vanligvis FB for å prate på norsk.
Dear anyone,
Your duolingo forum registration isn't automaticaly transferred to duome forum so in order to join duome forums you need to register with your existing or any other username and email; in any case it's advised that you choose a new password for the forum.
~ Duome Team
Moderator: SansEspoir
Jeg likte ikke foraene på Duolingo. Kanskje skal jeg like dem bedre her på Duome. Jeg hatet nedstemmene. Hva synes du?
Jeg bruker vanligvis FB for å prate på norsk.
Kinorwe: nivå 25; Kichina: nivå 21
Kiitaliano: livello 20; Kiswahili: nivå 18; Også Kifaransa
Language Game Designer @ Philyra Games
Ja, du har rett. Jeg håper at forumet blir mer populært. Hvordan kan vi forfremme dette forumet?
Det heter: ...........fremme dette forumet.
https://naob.no/ordbok/fremme_3
Olav wrote: ↑Sun Apr 17, 2022 6:57 pmDet heter: ...........fremme dette forumet.
https://naob.no/ordbok/fremme_3
Tusen takk. Hvordan kan vi fremme dette forumet?
Sorry to reply in English, exceptionally, as my Swedish isn't that fluent yet.
What I did to make more people come here is to talk to a reddit mod for the norvegian forum, if they are interested in mentioning "Duo Me" as a useful resource or community, replacing the former DL closed forums.
for Swedish, they agreed and did.
ask the Norvegian mod there for "permission to post external references"
BB (mod for Swedish on duome)
----- Either you win or you learn, but you never lose. -----
BB - Basler Biker - Positivity and constructiveness will prevail
Native / fluent / getting better every day / fan of (bs/bl)
Rettelse: ............................ at man ikke bruker så mye tid på dem.
Beklager men jeg forstar ikke duome. Kan man laere norsk her? Takk
Jane Rowena wrote: ↑Fri Feb 09, 2024 1:16 pmBeklager men jeg forstar ikke duome. Kan man laere norsk her? Takk
Nei, selve læringen må du gjøre selv, på andre steder. F eks Duolingo eller noen av de andre sidene.
Men du kan spørre om hjelp her, trene på å lese/skrive ved å delta i diskusjoner osv. Det er ment å være en slags backup for de forumene som fantes på duolingo før de bestemte seg for å ødelegge nesten alt som ga de et fortrinn over konkurrentene. Nå er det bare gratis-aspektet som er igjen.
DuoMe Profile Learning / + , with the most focus on for now.
Working on repairing the Legendary yet again, but refusing to pay for the snake makes it hard as long as a kind soul keeps me in their family plan .
has finally reached Legendary status again after the 2022 path and 2023/24 rollercoaster updates.