Dear anyone,
Your duolingo forum registration isn't automaticaly transferred to duome forum so in order to join duome forums you need to register with your existing or any other username and email; in any case it's advised that you choose a new password for the forum.
~ Duome Team

Ce matin, mes amis viennent chez moi. Je vais acheter des œufs et du lait. Je vais aussi prendre des oranges pour le petit déjeuner. (en → fr) Topic is solved

Moderators: MoniqueMaRie, dakanga

sentence bot 🤖

Ce matin, mes amis viennent chez moi. Je vais acheter des œufs et du lait. Je vais aussi prendre des oranges pour le petit déjeuner. (en → fr)

Post by sentence bot 🤖 »

Ce matin, mes amis viennent chez moi. Je vais acheter des œufs et du lait. Je vais aussi prendre des oranges pour le petit déjeuner.

User avatar
MoniqueMaRie
Germany

Re: Ce matin, mes amis viennent chez moi. Je vais acheter des œufs et du lait. Je vais aussi prendre des oranges pour le

Post by MoniqueMaRie »

Mais [mention]Meli578588[/mention] tu as oublié tes épinards.

Native :de: / using :uk: / learning :fr: :cn: :it: / once learnt Image / trying to understand at least a bit :poland:

User avatar
EranBarLev
Israel

Re: Ce matin, mes amis viennent chez moi. Je vais acheter des œufs et du lait. Je vais aussi prendre des oranges pour le

Post by EranBarLev »

en: This morning my friends are coming to my place. I'm going to buy eggs and milk. I'm also going to have oranges for breakfast.

🇮🇱N 🇬🇧C1 🇪🇸B2 🇵🇹B1 🇫🇷B1 🇸🇦A1 🇷🇺A1

Post Reply

Return to “Sentence discussions”