Dear anyone,
Your duolingo forum registration isn't automaticaly transferred to duome forum so in order to join duome forums you need to register with your existing or any other username and email; in any case it's advised that you choose a new password for the forum.
~ Duome Team

Welkom!

Moderator: Basler Biker

User avatar
frzzl
Austria

Welkom!

Post by frzzl »

Hallo iedereen!
Ik heet Frzzl, en ik ben de nieuwe moderator voor dit forum.
Hier kan je discussies over Nederlandstalige cursussen vind. Dit subforum zal dezelfde als de andere forums volgen, maar ik zal een paar tags maken.

🇬🇧N🇳🇱🇫🇷B1🇨🇳🇦🇹🇮🇹A2🇺🇦A1
Moderating Dutch related subs :D

Sander_Bouwhuis
Netherlands

Re: Welkom!

Post by Sander_Bouwhuis »

Kan er een 'ik leer Chinees' sub-forum worden toegevoegd? Ik hoop hier anderen te treffen die net als ik Chinees proberen te leren.

User avatar
frzzl
Austria

Re: Welkom!

Post by frzzl »

Sander_Bouwhuis wrote: Fri Jun 17, 2022 8:23 pm

Kan er een 'ik leer Chinees' sub-forum worden toegevoegd? Ik hoop hier anderen te treffen die net als ik Chinees proberen te leren.

Misschien, maar er is geen cursus Chinees uit Nederlands op Duolingo. Misschien kun je het op het Engelse forum vragen, want deze is niet zo actief.

🇬🇧N🇳🇱🇫🇷B1🇨🇳🇦🇹🇮🇹A2🇺🇦A1
Moderating Dutch related subs :D

Ragg55
Netherlands

Cursus Nedelands - Spaans in de maak?

Post by Ragg55 »

Weet iemand of Duoling een cursus Nederlands - Spaans in de planning heeft staan?
Ik doe nu de cursus Engels - Spaans (eigenlijk meer Amerikaans - Mexicaans) en hoewel ik Engels behoorlijk beheers loop ik toch regelmatig tegen 'fouten' aan omdat mijn Engels (Amerikaans dus) blijkbaar anders is dan wat Duo van me verwacht.

User avatar
SweNedGuy
Belgium

Re: Welkom!

Post by SweNedGuy »

https://www.duolingo.com/courses/all heeft de functies overgenomen van wat vroeger de Duolingo Incubator was. Achteraan de lijst staan de cursussen in Beta versie en diegene die in ontwikkeling zijn. Een cursus spaans vanuit het nederlands is nooit gepland.
De cursus spaans in ontwikkeling is vanuit het arabisch.

De cursus spaans vanuit het engels is zeer lang en je leert er meer dan bij om het even welke andere DL cursus. Degenen die de cursus voltooien bereiken het CEFR niveau B1.

Vanuit het nederlands kan je wel wat elementair spaans leren met het Loecsen platform:

https://www.loecsen.com/nl/cursussen-spaans

Verwacht niet meer dan een CEFR A1 niveau.

Speaking :netherlands: :fr: :uk: :es: Learning :de:(B2-) :it:(B1) Image :sweden: :portugal: Image (A)

Post Reply

Return to “Algemeen”