Dear anyone,
Your duolingo forum registration isn't automaticaly transferred to duome forum so in order to join duome forums you need to register with your existing or any other username and email; in any case it's advised that you choose a new password for the forum.
~ Duome Team

Ranskaa suomalaisille - Le français pour les Finlandais

Moderator: greg34bg

Zimozie
Finland

Ranskaa suomalaisille - Le français pour les Finlandais

Post by Zimozie »

Hei,

Jos kiinnostusta löytyy, niin voisin tehdä tälle alafoorumille pienen ranskan peruskurssin. Itse olen opiskellut ranskaa n. B1-B2 väliselle tasolle, joten voisin jo opettaa vähän ja siinä samalla oppia myös lisää. Taitoni ovat nimittäin päässeet vähän ruostumaan joiltain osin, kun en ole käyttänyt tätä kyseistä kieltä.

Kurssin pyrin rakentamaan parhaalla tavalla oppijan näkökulmasta, eikä suomalaisten kielikurssien tavalla, joissa päntätään paljon kielioppia ja pitkiä sanastolistoja. Yritän käyttää keinoinani oppijan itseoivaltamista ja kielen assimilaatio (eli tavallaan "sulautumis")menetelmää.

Kurssin rakentaminen tyhjästä ei ole mikään helpoin tehtävä, mutta voin minä kokeilla. Palautetta saa aina antaa kurssin laadusta. Voi muuten olla, jos löydän hyvän lähteen johonkin ranskan peruskurssiin, niin saatan käyttää sitä osittain kurssin pohjaksi.

Voin myös tehdä tällaisen kurssin ruotsin kielelle, jos se vain kiinnostaa teitä.

-Zimozie

🇫🇮 native, 🇺🇲 C1-B2, 🇫🇷🇮🇱🇸🇪 B2-B1, 🇪🇸 B1-A2, 🇯🇴🇪🇪🇳🇴A2-A1, 🇷🇺🇺🇦🇬🇷🇨🇳 A1
Duolingo profile: https://duome.eu/zimozie77

Return to “Puhun suomea”