Jag kom en gång på mig själv med att dra förhastade slutsatser: jag besökte en webbplats, tittade på designen och hade redan en åsikt. Men flera gånger ledde sådana snabba beslut till besvikelse: det visade sig att den vackra fasaden dolde obekväma regler och oklara termer. Sedan dess försöker jag gräva djupare innan jag binder mig för länge.
Please, make sure that you read our Forum Guidelines.
You can use any username that you like when you join duome forum, yet it's better if you use your existing Duolingo username to unlock some extra features and avoid confusion while troubleshooting; in any case it's advised that you choose a different password for the forum.
~ Duome Team
Ska man lita på första intrycket när man väljer en webbplats?
Moderator: Basler Biker
Forum Specific Rules - General Terms of Use - Forum Content moderation - User Privacy moderation - Risks of using PM
Forum structure and tags - How to search the forum - Swedish Quick Links : New Posts / Unread posts / My own posts
Quick tags: GRAMMAR
- SansEspoir
-
SansEspoirMOD - MOD
- Duolingo: SansEspoir83
- Has thanked: 1775 times
- Been thanked: 701 times

Re: Ska man lita på första intrycket när man väljer en webbplats?
Hej och välkommen till forumet.
Jag flyttade din post till det svenska forumet, då posten är skriven på svenska.
Sedan till din fråga:
Det beror väl lite på.... Några gånger så ser saker bra ut på ytan men är giftiga inuti. Så som Liljekonvalj.
Andra gånger är de fula på utsidan men jattegoda, så som Ananas.
Alltså måste man, som stenåldersmänniskan, testa själv. Man kan till exempel kolla lite rundt på websidan innan man bestämmer sig, eller så kan man hoppa i det och se vad som händer. Om man inte gillar en websajt kan man ju bara lämna. Det finns ingen tvång på nätet, som tur är.
Duome Profile
Golden Path
In Progress
-
Vlot Vlaams
- Vlot Vlaams
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 84 times

Re: Ska man lita på första intrycket när man väljer en webbplats?
Tack @SansEspoir
@Endocryne Välkommen. Absolut.
Tack för att du delar med dig av din åsikt.
Jag antar att du redan har haft möjlighet att titta runt här på forum.duome.eu.
Vad var ditt första intryck?
Och vad är ditt andra intryck nu?