Please, make sure that you read our Forum Guidelines.

You can use any username that you like when you join duome forum, yet it's better if you use your existing Duolingo username to unlock some extra features and avoid confusion while troubleshooting; in any case it's advised that you choose a different password for the forum.
~ Duome Team

Swedish Tutor and YouTube, Instagram and TikTok for learning Swedish

swedishbyhanna
Sweden

Swedish Tutor and YouTube, Instagram and TikTok for learning Swedish

Post by swedishbyhanna »

Hej allihopa! 👋

I'm Hanna, and I recently started a few social media channels under the name SwedishByHanna – on YouTube, Instagram, and TikTok – all focused on helping people learn Swedish in a fun, simple, and beginner-friendly way! 🇸🇪

The channels are still quite new, and I’m still figuring things out — but there are already several videos up, and I post new content almost every day. 💙💛

The focus is on real, everyday Swedish – useful phrases, pronunciation tips, basic grammar, and short lessons made especially for beginners and self-learners.

I’ve been teaching Swedish for over 10 years, both at language academies and as a private tutor — so if you’re interested in 1:1 private lessons, feel free to contact me for more info!
📧 swedishbyhanna@gmail.com

I’d love your support, feedback, or just a kind hello — and please check out the channels if you’re learning (or thinking about learning!) Swedish:

📺 YouTube: SwedishByHanna
📸 Instagram: @swedishbyhanna
🎵 TikTok: @swedishbyhanna

Tack så mycket & lycka till med svenskan! 🌟

Basler Biker
Switzerland

Re: Swedish Tutor and YouTube, Instagram and TikTok for learning Swedish

Post by Basler Biker »

Välkommen till gemenskapen!

Hej Hanna,

Vi uppskattar verkligen privata och individuella initiativ som handlar om språkundervisning och lärande—det är så kul att se ditt engagemang!

Vi märkte att du har annonserat på andra plattformar också, vilket såklart är helt okej. Samtidigt hoppas vi att den här platsen kan vara mer än bara en kanal för reklam. 😊

När du delar ditt innehåll på andra ställen, vore det jättefint om du också vill vara aktiv här—dela dina kunskaper om svenska och kanske uppmuntra dina elever eller följare att gå med och diskutera ditt material här.

Det är så trevligt att ha dig här, och vi hoppas att du trivs i gemenskapen!

Vänliga hälsningar,

Hi Hanna,

We truly appreciate private and individual initiatives related to language teaching and learning—it’s great to see your enthusiasm!

We noticed you’ve also advertised on other platforms, which is totally fine. However, we’d love for this space to be more than just an advertising channel for you. 😊

Whenever you share your content elsewhere, we’d be delighted if you could also stay active here—contributing to Swedish-language discussions and perhaps even encouraging your students or followers to join and engage with your material here as well.

It’s really nice to have you with us, and we hope you’ll enjoy being part of this community!

Best regards,

BB - Basler Biker - Positivity and constructiveness will prevail.
Either you win or you learn, but you never lose. What doesn't kill you, makes you stronger.

Native :belgium: :netherlands: / fluent :fr: :de: :uk: / getting better every day :sweden: / fan of :switzerland: (bs/bl)

swedishbyhanna
Sweden

Post by swedishbyhanna »

Hej! 🇸🇪😊

Absolut, jag ska försöka kolla in här och vara aktiv när jag har en minut över - bra att du påpekade det!
Det jag vill allra mest är ju att flera personer ska lära sig svenska och utveckla sina språkkunskaper, vare sig det är via mig, Duolingo eller på något annat sätt! ☺️☀️

Basler Biker
Switzerland

Post by Basler Biker »

swedishbyhanna wrote: Fri Jun 13, 2025 8:02 am

Hej! 🇸🇪😊

Absolut, jag ska försöka kolla in här och vara aktiv när jag har en minut över - bra att du påpekade det!
Det jag vill allra mest är ju att flera personer ska lära sig svenska och utveckla sina språkkunskaper, vare sig det är via mig, Duolingo eller på något annat sätt! ☺️☀️

Finns ditt erbjudande även på ITALKI?
Är du svensk infödd?
Och/eller talar du en viss accent, eller vanlig rikssvenska...

Vad tycker du om detta? Vad skulle din förklaring vara?
viewtopic.php?p=125326-haga-varifrån-kommer-du#p125326

BB - Basler Biker - Positivity and constructiveness will prevail.
Either you win or you learn, but you never lose. What doesn't kill you, makes you stronger.

Native :belgium: :netherlands: / fluent :fr: :de: :uk: / getting better every day :sweden: / fan of :switzerland: (bs/bl)

Post Reply

Return to “Lärare”