Dear anyone,
Your duolingo forum registration isn't automaticaly transferred to duome forum so in order to join duome forums you need to register with your existing or any other username and email; in any case it's advised that you choose a new password for the forum.
~ Duome Team

[SVLTS] 004-A1 - Främlingen

User avatar
Basler Biker
Switzerland

[SVLTS] 004-A1 - Främlingen

Post by Basler Biker »

SvenskaEnglish
FrämlingenThe Stranger
🔊 Harry är på jobbet.🔊 Harry is at work.
🔊 Han pratar med sin vän i telefon.🔊 He's talking to his friend on the phone.
HARRY: Denna helg...HARRY: This weekend…
HARRY: … mina universitetsvänner och jag …HARRY: … my university friends and I…
HARRY: Vänta lite. Min kontorstelefon ringer.HARRY: Wait a minute. My office phone is ringing.
HARRY: Hej?HARRY: Hello?
KVINNA PÅ TELEFONEN: Hej, Harry.WOMAN ON THE PHONE: Hello, Harry.
HARRY: Vem är det här?HARRY: Who is this?
KVINNA I TELEFON: En vän.WOMAN ON THE PHONE: A friend.
HARRY: Vem?HARRY: Who?
KVINNA I TELEFON: Jag behöver att du hjälper mig, Harry.WOMAN ON THE PHONE: I need you to help me, Harry.
HARRY: Vad vill du? Jag känner inte dig!HARRY: What do you want? I don't know you!
KVINNA I TELEFON: Men jag känner dig.WOMAN ON THE PHONE: But I know you.
KVINNA PÅ TELEFONEN: Och jag kommer till ditt kontor just nu!WOMAN ON THE PHONE: And I'm coming to your office right now!
HARRY: Nej, snälla! Jag ringer polisen!HARRY: No, please! I'm calling the police!
KVINNA PÅ TELEFONEN: Harry, det är din chef!WOMAN ON THE PHONE: Harry, it's your boss!
KVINNA PÅ TELEFONEN: Du måste avsluta ditt arbete!WOMAN ON THE PHONE: You need to finish your work!
KVINNA I TELEFON: Prata inte med dina vänner i telefon på jobbet.WOMAN ON THE PHONE: Don't talk to your friends on the phone at work.
KVINNA PÅ TELEFONEN: Hela kontoret kan höra dig!WOMAN ON THE PHONE: All of the office can hear you!
HARRY: Åh nej...HARRY: Oh no…
HARRY: Förlåt, jag börjar jobba nu!HARRY: Sorry, I'll start working now!
EnglishSvenska
The StrangerFrämlingen
🔊 Harry is at work.🔊 Harry är på jobbet.
🔊 He's talking to his friend on the phone.🔊 Han pratar med sin vän i telefon.
HARRY: This weekend…HARRY: Denna helg...
HARRY: … my university friends and I…HARRY: … mina universitetsvänner och jag …
HARRY: Wait a minute. My office phone is ringing.HARRY: Vänta lite. Min kontorstelefon ringer.
HARRY: Hello?HARRY: Hej?
WOMAN ON THE PHONE: Hello, Harry.KVINNA PÅ TELEFONEN: Hej, Harry.
HARRY: Who is this?HARRY: Vem är det här?
WOMAN ON THE PHONE: A friend.KVINNA I TELEFON: En vän.
HARRY: Who?HARRY: Vem?
WOMAN ON THE PHONE: I need you to help me, Harry.KVINNA I TELEFON: Jag behöver att du hjälper mig, Harry.
HARRY: What do you want? I don't know you!HARRY: Vad vill du? Jag känner inte dig!
WOMAN ON THE PHONE: But I know you.KVINNA I TELEFON: Men jag känner dig.
WOMAN ON THE PHONE: And I'm coming to your office right now!KVINNA PÅ TELEFONEN: Och jag kommer till ditt kontor just nu!
HARRY: No, please! I'm calling the police!HARRY: Nej, snälla! Jag ringer polisen!
WOMAN ON THE PHONE: Harry, it's your boss!KVINNA PÅ TELEFONEN: Harry, det är din chef!
WOMAN ON THE PHONE: You need to finish your work!KVINNA PÅ TELEFONEN: Du måste avsluta ditt arbete!
WOMAN ON THE PHONE: Don't talk to your friends on the phone at work.KVINNA I TELEFON: Prata inte med dina vänner i telefon på jobbet.
WOMAN ON THE PHONE: All of the office can hear you!KVINNA PÅ TELEFONEN: Hela kontoret kan höra dig!
HARRY: Oh no…HARRY: Åh nej...
HARRY: Sorry, I'll start working now!HARRY: Förlåt, jag börjar jobba nu!

BB - Basler Biker - Positivity and constructiveness will prevail
Native :belgium: :netherlands: / fluent :fr: :de: :uk: / learning :sweden: / fan of :switzerland: (bs/bl)

Return to “Berättelse - Stories, novels, poems and articles”